Annoncer:

Nykøbing Mors Fjernvarmeværk søger regnskabs-/ administrationschef

Design-uden-navn-97-aspect-ratio-1232-802

Jobannonce

 

 

Nykøbing Mors Fjernvarmeværk søger regnskabs-/ administrationschef

Værkets administrations- og regnskabsmedarbejder gennem 20 år har ønsket at give stafetten videre.

I den forbindelse ønskes organisationen og arbejdsopgaverne tilpasset med tilførsel af yderligere ansvarsområder.

Vi søger derfor en regnskabs- /administrationschef

VIRKSOMHEDEN
Nykøbing Mors Fjernvarmeværk A.m.b.a. (NMFV) er et andelsselskab ejet af fjernvarmeforbrugerne i den nordlige del af Nykøbing Mors. NMFV driver 4 produktionsanlæg i området samt rørledninger og varmemålere og leverer varme til ca. 2.000 forbrugere. Organisationen består p.t. af 4 medarbejdere.

STILLINGEN
Der er tale om en alsidig stilling, hvor du primært skal varetage de daglige administrations- og bogholderiopgaver, men også tungere administrative opgaver, der matcher dine kvalifikationer og du får selv mulighed for at påvirke stillingens indhold, alt afhængigt af dit ambitionsniveau. Da vi er en lille organisation, er det vigtigt, at du er selvkørende og formår at søge hjælp og viden om opgaverne -f.eks. hos Brancheorganisationen Dansk Fjernvarme.

  • Arbejds- og ansvarsområder som vi skal have dækket er bl.a.:
  • Administrative opgaver hørende til varmeforsyning
  • Løbende betaling af fakturaer
  • Kontering, bogføring samt registrering af bilagsmateriale i finanssystem
  • Lønadministration
  • Ajourføring af kundekartotek og kundebehandlingssystemet
  • Forbrugeradministration, herunder:

o opkrævning og afstemning af varmesalg
o rykkerprocedurer ved manglende betalinger
o ekspedition af kundehenvendelser
o flytteopgørelser

  • Afstemning af finansbogholderi
  • Udarbejdelse af regnskabsspecifikationer og månedsbalancer
  • Udvikle og implementere relevante rapporteringer
  • Medvirke ved udarbejdelse af budgetter og årsregnskaber; herunder klargøring af materiale til revision
  • Vejledning og rådgivning af kunder
  • Opfølgning på GDPR arbejde
  • Sekretariatsopgaver, herunder:

o indberetningsopgaver m.v.

  • Diverse korrespondance og forefaldende kontoropgaver

 

PROFIL
Du skal have praktisk erfaring fra en regnskabs-/økonomifunktion og en vis erfaring i årsregnskabsloven.

Derudover lægger vi vægt på at du:

  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Ikke er bange for at yde en ekstra indsats i travle perioder
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Kan bevare ro og overblik i pressede situationer

UDDANNELSE
Vores nye medarbejder skal have gode faglige kvalifikationer og gerne en relevant regnskabsmæssig uddannelse.

IT
Du skal have et godt kendskab til IT. Gerne Microsoft Office-pakken samt økonomi- og forbrugersystemet fra Softværket (Business Central 365) eller tilsvarende økonomisystemer.

SPROG
Dansk i skrift og tale. Du skal også kunne håndtere opkald fra forbrugere på engelsk.

DOMICIL
Arbejdsstedet er hos Nykøbing Mors Fjernvarmeværk, Kjærgaardsvej 20, 7900 Nykøbing.

TILTRÆDELSE
1. april, 2025, eller snarest muligt.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Ansættelse i et selskab spændende og inspirerende opgaver
  • Dynamiske og engagerede kolleger, der lægger vægt på faglig sparring og har en uformel omgangstone
  • Gode muligheder for at præge din hverdag og træffe beslutninger sammen med dine kolleger
  • Gode muligheder for faglig udvikling, efteruddannelse og deltagelse i erfagrupper
  • Ordnede personaleforhold samt en gage, der modsvarer vores krav og dine kvalifikationer
  • 37 timer pr. uge med mulighed for at tilpasse arbejdstiden til der, hvor du er i livet
  • En stillingsbetegnelse dækkende værkets ønsker og dine kvalifikationer

Der vil løbende blive afholdt samtaler, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

Ønsker du flere oplysninger om stillingen, kan værkets formand Henrik Tinggaard kontaktes på 21760066 eller driftsleder Bjarne Østergaard kontaktes på 20305286.

Ansøgning sendes til bjo@nykfjern.dk.

Tags

Ingen resultater