MORS: IT-folkene på KunMors har på det seneste været på opgave for at løse en udfordring med abonnenters skift af betalingskort.
Det har nemlig givet unødigt besvær for nogle, men nu har vi valgt en simpel løsning.
Hvis dit abonnement ikke er blevet forlænget automatisk, skyldes det, at det betalingskort, du første gang købte adgang med, siden er løbet ud. Systemet kender derfor ikke dit nye betalingskort, men det kan det heldigvis komme til.
Det eneste, du skal gøre, hvis dit abonnement er parkeret, er at kontakte os. Det kan du gøre på e-mail: kunmors@kunmors.dk eller på telefon: 3195 3108.
Så kan vi genåbne din konto i 48 timer, hvorefter du så kan tilknytte dit nye betalingskort til dit KunMors-abonnement. (Se fremgangsmøde nederst i denne artikel).
Det kræver dog en bekræftelse via NemID/MitID. Enten med kode eller ved brug af den app, du måske har downloadet til formålet. Den del har ikke noget med KunMors at gøre, men er en såkaldt to-faktor-godkendelse til køb af varer på nettet. Det har ÆldreSagen en god forklaring på her.
Du kan allerede inden udløb af dit abonnement skifte dit betalingskort. Så slipper du for, at det lukker ned. Det gør du ved at følge fremgangsmåden med de syv punkter herunder.
NB: Du kan også vælge at købe et abonnement via MobilePay. Du kan i så fald kun købe enten præcis seks måneder eller præcis 12 måneder. Det kan du gøre ved at overføre 354 kroner for køb af seks måneder eller 588 kroner for køb af 12 måneder via MobilePay til 31953108.
Sådan skifter du betalingskort
- Log ind på KunMors som sædvanligt.
- Klik på “Skift betalingskort” til venstre i skærmbilledet.
- Klik på røde knap med titlen “Skift betalingskort”
- På næste skærmbillede klikker du igen på den røde knap med “Skift betalingskort”
- Derefter udfylder du felterne med de 16 cifre på dit betalingskort, udløbsdato (måned-år) og den trecifrede sikkerhedskode på bagsiden af kortet.
- Derefter klikker du på knappen “Opret abonnement”.
- Til sidst skal du godkende dit køb via NemID/MitID.
NB: Hvis dit abonnement er lukket ned, kan du ikke skifte betalingskort uden at kontakte os først. Det kan du gøre på e-mail: kunmors@kunmors.dk – eller på telefon: 3195 3108.