MORS: Vi får flere henvendelser fra læsere, der ikke længere har adgang til KunMors – og som er i tvivl om, hvordan de nemmest får det igen. Derfor bringer vi her en vejledning.
Der er tre forskellige scenarier, som vi herunder tager et ad gangen:
Scenarie 1: Hvis du stadig kan logge ind, men ikke har adgang til artikler:
Så skal du logge ind som sædvanligt og derefter klikke her, hvorefter du vælger et nyt abonnement. Det kan du betale på to måder:
- Med MobilePay – så markerer du under oprettelsen cirklen ved “MobilePay Subscriptions”
- Med betalingskort (VISA/Mastercard) – så markerer du under oprettelsen cirklen ved “Quickpay”
Derefter gennemfører du købet og har straks adgang til alt indhold på KunMors igen.
NB: Det er vigtigt, at du er logget ind, når du bestiller nyt abonnement. Ellers vil IT-systemet ikke acceptere din mailadresse. Du er logget ind, når der står “Konto” i det røde felt i topmenuen som vist med den gule pil på billedet her:
Scenarie 2: Hvis du ikke længere kan logge ind med sædvanligt brugernavn/adgangskode:
Så skal du oprette dig forfra ved at klikke her, hvorefter du vælger et nyt abonnement. Det kan du betale på to måder:
- Med MobilePay – så markerer du under oprettelsen cirklen ved “MobilePay Subscriptions”
- Med betalingskort (VISA/Mastercard) – så markerer du under oprettelsen cirklen ved “Quickpay”
Derefter gennemfører du købet og vil hurtigst muligt modtage et nyt login med brugernavn og adgangskode på din e-mail.
Scenarie 3: Hvis dit abonnement er løbet ud, og du ikke kan huske din adgangskode:
Skriv til os på e-mail: kunmors@kunmors.dk. Så svarer vi hurtigst muligt med den rigtige løsning.